091210

hejjsan.

har inte ens vart hemma mkt idag så har inte ritkigt hunnit blogga.
Var i skolan åkte skridskor haha, så tråkigt.. men men, gjorde oxå mitt sista prov 2009 ;) känns sköönt. fast så har jag en stoooor Hk uppgifts skit som ska in senas på måndag... tror jag ska börja med den i morrn efter skolan sen så kör jag på lördag eftermiddag och ungefär hela söndagen. Borde hinna då.
i alla fall så idag efter skolan kom papi och hämtade mej så va hemma några minuter innan jag drog hem till amanda och var med henne och theresa en stund, sen drog vi tre på th's uppvisning ni vet med kulturskolan.  Ni vet precis vad jag tycker om kulturskolans koregrafi men när Th dansade den koregrafin såg det feett bra ut! Dom andra såg ut som sju svåra år...... Men ja, th är väll bättre på att dansa än dom flesta andra på Kulturskolan haha. I alla fall så va jag hemma hos amanda en stund efter och nu är jag hemma. Ska nog ta och sova alldeles strax. Det var riktigt länge sen jag somnade i tid så det skulle vara sköönt!
så BYYYE.
Juuuste, Shan the man kommer till Märsta oxå! Ska beställa biljetter i morrn. chiiiill!

Kommentarer
Postat av: Fanny Staaf

Klart jag saknar det men jag tycker om det här huset med så det går faktiskt jättebra! :) Mitt rum är bättre här!

2009-12-10 @ 23:14:53
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0