091213

hejjsan.

var hemma hos th igår hela kvällen, först drog hon och jag till coop och köpte saker till kvällen, vi gick i snön det var jätte mysigt! När vi kom hem kom vicki, ludde, henke & rasmus och sen kom amanda. VI baka pepparkakor och sen satte vi oss på ths rum med lussebullar, julmust och pepparkakor haha. Sen drog vi ut en stund och sen in igen fixade chokladdricka... säger man så? haha med grädde. och tittade på Grinchen, d va fett mysigt, va kvar sen en stund drog hem vid ett för jag var fett trött. Idag har jag pluggat lite, när jag var klar så städade jag på rummet, tände jus som luktar vanilj, choklad, och jul :D
Så här är det julstämmning på hög nivå! Sitter på Elidas skoldata så kan itne ladda upp bilderna från igår så ni får dem senare. Om ni inte checkar min facebook :)

nu ska jag läsa bloggar och sitta inne på facebook, bye :)<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Jennifer med heter inte choklad dricka det heter varmchoklad, om det va det du mena? ;)

2009-12-13 @ 20:32:35
Postat av: Jennifer

hahaa jaaa juste! :D gracias! :D

2009-12-13 @ 21:47:10
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0