091220 - fjärde och sista advent

hejjsan :)

hade sjukt kul igår, först kom amanda hem hit, så vi drog till Eurostop för hon skulle köpa nåt på HM så smsa, sen drog vi till willys och sen till vicki för dom smsa att d blev filmkväll, så först vare bara jag, amanda, vicki, ludde & rasmus dära. Och hahah vi hade sjukt kul, har MASSA videosar som jag ska lägga upp på youtube. Jag minns inte varför men dom fick i alla fall fnatt så d slutade med att vi jaga varandra och grejjer. äsch ni får se videosar sen.
Och sen kom Th, Moa och Stina då satt vi väll mest bara och pratade och hade allmänt mysigt. haha. videosar får ni seeenare ;) byye

4 dagar kvar till jul?! :O


jag och amanda igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0