dan före dopparedan

hejjsan.

har typ inte gjort så mkt fram tills nu, typ sovit. Juste har slagit in mammas och pappas julklappar oxå.
Snart kommer mamma och pappa hem då ska vi fira Christian och så nu innan ska jag nog duscha och julstäda i mitt rum för d ser ut som 7 svåra år. såå peace


haha ni fr en bild på ludde när han DOG av garv, juste haha har glömt att berätta, haha ni vet att Ludde och Rasmus kastade runt våra mobiler, sen han hade sin egen mobil amanda ba, men kasta din mobil till mej da, han ba nej jag litar inte pådej, jag litar bara på Ludde, så kasta han mobilen till Ludde och den hamnade RAKT I DIPPEN asså vi doooooog av garv, så han fick dip innanför skärmen asså jag dooog. Sen han försökte suga ut dippen från skärmen? hahahaha korkade kompisar man har ibland asså.. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0