091217

hejsanhejsan.

har haft feber idag, var jätte dålig nu hela morgonen tills papi kom hem och lagade mat åt mej, då kände jag mej faktiskt bättre så hoppas jag blir riktigt frisk till i morron för då äre julfest med hope, minns julfesten förra året asså sjuukt kul, älskar julfesterna :D
Ska snart gå och sova, sömn hjälper ju jätte mkt när man är sjuk. tror d blir skola i morrn men jag vet inte.
Har sovmorgon till tjugo i tolv så vi får se ;)

och jag vet att min blogg har blivit helt SÄMST. men jag har ju vart sjuk, fullt upp med skolan förra veckan och d, och nu så har min kamera pajjat.. så hoppas jag får en ny mobil i julklapp med bra kamera, fast det är inte säkert eftersom vi åker till Panma snart, så tycker mamma att jag lika gärna kan köpa en mobil där och ha den hära asdåliga (förlåt amanda) mobilen i ett halvår.. haha, nää men jag vene vad jag tycker.. pappa pratade lite om mobiler nu när vi åt för ett tag sen så vi får se vad han tycker. jaja ska sova nu igen, byye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0