091205 - BILDBOMB

hejjsan, hade jätte kul igår med tjejerna.
var hemma hos nici, jag stina och Sofia drog och köpte pizza så köpte dom andra godis läsk och sånt. Så titta vi på idol, har inte följt den här säsongen med Erik var ju GRYM! Speciellt när han sjöng den hära iron maden eller hur det stavas, oooooh. sen titta vi lite på 17 again, och sen så prata vi bara och spelade twister hahahah. Och vid ett drog moa, stina & cissi så jag, th, felicia, Sofia och alice sov dära. kom hem vid ett så har varit hemma ett tag. Vi tog verkligen feett många bilder, ska lägga upp dom flesta :)
here we go.


Stina och Sofia


Stina, Sofia & felicia


pizzaaa


haha, moa går på en diet ;) hahaha


moa & felicia


människor, haha


jag vet att jag ser ut som jordens största freak ;)


nici, stina & sofia


jag, cissi, moa :)


Stina och jag :)


..igen ;)


jag och Sofia ;)


haha igen, jag ser helt cp ut :p


haha, th och jag ;)


igen. ;) haha driver på bilden bara så ni vet ;)


nici sminkade th ;p


medans vi andra mobboffer körde twister ;) hahaha


och hahahahhahah th ville sminka moa, hon hade typ aldrig sminkat
med ögonskugga... hahahahahhaah


twisteeeer.


haha, the röva of cissi :)


sofiaa ;)


th ville våffla sofias hår :)


hahahah, ser ut som jag ska lägga världens mök och Sofia vill lyssna
hahahah


felicia, och nici :)


där th, alice och jag sov :)


felicia & nici :)


och så avslutar vi bildbomben med en bild på Sofia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0