090710

heejj ;)

har lodat runt lite idag, drog till kina och käka med amanda, sen drog vi till eurostop och lodade feett mkt, vi gick runt, sen drog vi till maxi tittade på filmer, cd skivor, ska kööpa!  Dom hade typ Beyonce, Eminem, och tre med MJ. haha, sen en massa filmer vill jag oxå ha. Men men, sen satte vi oss ner nån stanns där och pratade. Sen köpte vi jordgubbar och satte oss på en bänk och nu klockan fem drog jag hem =)
Ikväll drar jag hem till Nici, det blir väll med samma gamla personer.

Justeja, har glömt att säga att jag drar till Varberg på tisdag och kommer hem på lördag eller söndag, vet inte riktigt. Det blir säkert kul hoppas jag.
aja, vi hörs när jag kommer hem från Nici med lite bilder oxå =)<3

baaaajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0