090729

Godmorgon, eller jag vet inte.. men jag har i alla fall precis klivit upp ur sängen och ändå känner jag att jag bara vill krypa ner och sova vidare, men när jag tittade på klockan och det står tjugo i tre kände jag mej tvungen att gå upp, mamma och pappa gillar inte att jag sover så länge, men jag hittar ju ändå inte på något på dagarna nu när alla är bortresta så jag tycker att jag ändå kan få sova. haha
Men men, idag blir väll ytterligare en dag lik alla andra, haha. Ska se sen om jag kan ringa amanda, när man vill garva lite så ska man ringa Amanda helt klart haha, för vi har SÅ många minnen ihop som vi kan sitta och garva åt i åratal haha,
men men, ska nog ta och äta frukost, det blir nog en smoothie, var länge sen om man inte räknar med igår då. Fast får se om mami har lagat någon lunch =)

vi ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0