beat me hate me you can never break me, will me thrill me, you can never kill me

hejjsan

har chillat hela dagen idag, det var riktigt skönt. Samma blir väll hela veckan haha. Nej men ska se till att ha en filmkväll med alla som inte drog till Usa i alla fall, både Rasmus och Henke tjatar sååå. får väll bara snacka med Nici =)
men men, mamma gjorde ohaldres(svensk stavning) det är bröd som dom mamalila gör i panama. sååååå goott! gaaah jag dööör. Det med té.. mmmmmmmmmm
i alla fall, jag har inte så mkt att skriva... i morron drar killarna och ska bara vara borta i tre dagar -.-
vill att dom ska vara borta mkt längre men men, och pappa hann inte lämna in min kamera idag, så han ska göra det när han kommer hem.. vill ju ha den så fort som möjligt. Hela sommarlovet har redan gått och jag har typ ens inte brytt mej.. haha, men nu får man abstinens.
jajajaja, nu svettas jag ihjäl här uppe, ska nog gå ner till mitt rum och svalka mej lite, äta glass och lyssna på musik sen ska jag sova. Så vi hörs i morron när jag vaknar =)
peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0