en massa bilder från sjuan ;D

hahaha, nus itter jag hära och tänker på en massa gamla minnen.
Kom och tänka på när jag började sjuan och vilka jag hängde med då. Ja, jag kan säga att det inte var Th, Moa & Stina i alla fall. hängde med typ, felicia, anne-louise, Sofia, Rebecka, Linn och Nicole tror jag. Och sen så började någon av dom tjejerna kalla oss för typ vad vare nu, fantastic seven hahahaha. så jag ba eeh. hehehe och började hänga med Th typ. hahaha fett retard man var när man gick i sjuan asså. Man är ju kompis med dom dära fortfarande men inte lika nära. Men ska jag vara ärlig vare lika bra att jag blev kompis med Th, hon är precis som jag. Vi hör i hop helt enkelt ;)
så nu kom jag på att jag ahr en massa bilder från sjuan på mitt USB minne,
ni ska få några bilder, men garva inte haha, inte mitt fel att jag såg ut som jag gjorde ;)


en massa tjejor från klassen =)


haha typ, Nicole, Felicia, A-L, Sofia, Jag och Linn =)


Nici, jag och Sofia haha


Sofia, Nici och Jag. vi var ju typ värsta trion? ;p


havlklassen.


haha kommer ihåg den här lektionen! :D


några av tjejerna jag hängde med  =)


haha jag,


haha, på bilden någon gång


nici, Jag, Moa och Sofia =)


Jag och A-L =)



Sofia och Nici när vi låste in oss på toan så ingen skulle fråga om dom fick
smaka godis hahaha


sen började jag umgås med jordens roligaste personer  hahaha


och vi gjorde fett knäppa saker, kommer ni ihåg när det börja ryka fett
mkt ur en sån så vi blev fett rädda hahahahahahaha


och vi ramla mitt i backen så vi fick gå hem?


och vi råkade kopiera ut typ 200 papper?


och vi hade sönder skolan toalett så det blev en liten översvämning nästan
hahaha.


ojojoj, tiden i sjuan gick fett fort. hahaha hade fett kuuul ju. Saknar sjuan lite faktiskt.
jaja, nu ska amanda skicka varberg bilderna :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Monkey

Hej!



jag är en av finalisterna i en veckansblogg tävling :) om du känner för att rösta på mig så länkar jag till din blogg i ett inlägg när hela tävlingen är avslutad om några dagar!



du kan rösta här: http://mariaelisabeths.blogg.se/2009/july/finalister.html



kram på dig :)

2009-07-27 @ 00:44:48
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0