besatt eller vad?

hejjsan =)

har suttit hela dan inne och kollat på TV, ganska chill ändå.
Det ända jag har tittat på är Michael Jackson, har är ÖVERALLT, på ztv. mtv, CNN, E, Vh1, det är sjukt.
Så jag har blivit fett inne i han nu, det känns som att han är fett död när man kollar på allt det hära, men nu satte jag mej ner och lyssnade på hans musik, det känns så levande. han lever kvar i musiken. Han är så fett speciell. han är inte som dom andra artisterna som bara sjunger och sex och tjejer, Michael Jackson är viktig för musiken för han är BÄST!
och jag har insett att han inte är död, han lever alltid kvar i musiken <3

jaa, så här sitter jag med kokosbollssmet med banan i, ett glas äppelcider och MJ musik, livet är härligt!


ser inte så gott ut men jag lovar himmelen!


niiice ;) + jag saknar min kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0