jag hatar att blogga

hejsan, har chillat hela dagen.
Och det känns som vi vaknade alldeles för tidigt för jag håller verkligen på att somna nu, om man kunde sova igenom hela sitt liv skulle jag luuugnt göra det, sen dö sen komma till himmlen. men tyvärr...
Ska hem alldeles srax sen drar jag iväg till Sara, i morron har jag bestämt att jag ska ligga i sängen hela dan, men ajg vet inte hur bra jag kommer klara det :p
och det finns vissa som kanske minns när jag knarkade Tokio hotel? dom har kommit ut med en ny låt nu, pain of love, fasna för låten nu faktiskt, men inte för gruppen igen.

aja, vi ses =)

Kommentarer
Postat av: a

hahaha du hatar att blogga men ändå bloggar du? x)

2009-06-18 @ 15:30:23
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0