skolan is ooover!

Sådärja! Nu har man gått ut åttan med fyra MVG i Biologi, Spanska, Religion och Svenska, sen var det tre eller fyra G och resten VG Jag är stolt! har fått 3 MVG på en termin, förra terminen hade jag bara ett MVG i Spanska, och jag hade G! i Biologi!
ojojojoj asså! Nu ska jag bara fixa Engelskan till ett MVG och kanske matten oxå? haha
Men i alla fall så var det skolavslutning, fick sitta ute och frysa fett länge men det gjorde ingenting när jag fick mina betyg!
Nu är jag hemma och ska snart åka till Amanda tror jag, vi ska kolla på film, tror faktiskt att jag ska fira med min älskade ben&jerrys Boheiman Raspberry haha.
Nu är jag ledig i två och en halv månad, ingen skola, inget plugg, ingaläxor, inga äckliga lärare, inga tidiga mornar, inga dryga elever. Jag ÄR GLAD!!! :D


Stina och Th :D
(kommer mer bilder i nästa inlägg)

Kommentarer
Postat av: cissi

men du fick ju också asbra betyg ;o

fick MVG i spanska och sen alla SO (a)

2009-06-11 @ 17:07:59
URL: http://bjjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0