Don't you bring me down today

hära kommer alla bilder, enjoy =)


någon frukt som amanda köpte, skitgod =)


nici när vi skär all frukt


ikki twins & Ludde


haha jag med min älskade stenfilt och lite av Niclas :p


jag och någras händer, jag vet att jag är känd haha,
(jag är inte beredd när bilderna tas, det syns kanske?)



haha precis innan vi skulle börja med blincbock gjorde niclas en SKITKUL sak på Ludde så jag ramla ihop på golvet och dog av garv!



haha jag som blindbock, bilden berättar väll hur kul det är!


:D


niclas som kör blincbock haha


nici hahah



hahaha


heh, när man precis ramlat. ramlade ju ganska många gånger. haha


hahaha, dum i huvet?


hah äntligen fånga man nån :p


hahaha ;)

Sådärja, pallar inte lägga in bilder. och ni som läser min blogg måste tycka att jag och mina vänner är fullständigt korkade och aldrig växte upp men haha, jag bryr mej inte. det är SÅ kul när man kör blincbock, har man inget att göra så är det lika bra att köra blindbock än att bara sitta och loda eller hur? hahahha men om ni fortfarande tycker att jag är fett töntigt, jag bryr mej inte. VI ÄÄÄÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄST!

I am beautiful no matter what they say
Words can't bring me down
I am beautiful in every single way
Yes, words can't bring me down
So don't you bring me down today


hahahahahahahahahahahahahahahahahahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0