ZOOOMBIE

hejj

är fortfarande jätte trött känns som jag ska falla ihop när som helst, vill bara ligga och sova men det går inte.
ska snart gå ner och äta nåt, gick och la mej jätte hungrig igår!
Var hos Sara i alla fall igår, vi stannade kvar och kollade på So you think you can dance... trodde faktiskt dansarna skulle vara bättre. Aja, tror det blir bättre när dom kommer igång.
Idag blir det bara slappdag, har ont i huvet och är en vaken zoombie, not good.
Ska bara sitta hemma själv och chilla. Det behöver jag på riktigt!
Nu sen skolan slutade har jag varit igång varje dag, nu måste jag verkligen bara vila tills jag fattar att det är tråkigt att inte vara igång hela tiden. hehe.
äej nu ska kag försöka få bort min familj från soffan för nu är TVn min, ska bara hitta nåt att äta först.

ses

Kommentarer
Postat av: amanda

höhö, lånade dom för dom var skiiit sköna! :D

2009-06-18 @ 15:59:59
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0