090525

tjeena,

vet att min blogg har varit RIKTIGT boring på sistone, men äsch jag hade väldigt mycket att göra då, nu har jag bara dans en gång i veckan, skööönt. Sen så har jag bara ett fysik prov typ så det är inte alls mycket plugg heller!
Idag då, så tappade jag bort mitt bankkort, tur att jag hann tanka moppen precis innan jag tappade det!, Moppen har börjat gnissla jätte mycket, mobilen är halft pajj nu, det gick skitdåligt när jag och Th testa rappa låten.. men vet ni? Jag är sååå glad ändå! Varför vet jag inte men jag är riktigt glad idag!
Det kanske är för att vi fick sluta klockan ett? :D
Så jag och Th tänkte dra till Valvet men sen så pallade vi inte, det var fett länge sen vi va där, men fick värsta dissen sist hahahhaha. neeeeeej men nu ska jag hitta på nåt :p

Juste, min kamera är helt pajjad så inga bilder på ett tag :p
oooou nu fick jag sms av Th att hon är klar, vi ska nog dra hem till Moa och Stina om dom vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0