090530

hejjsan,

är helt slut men vi hade verkligen askul igår haha, När vi kom hem till Th så testade vi att vaxa benen men det funkade inte så vi sket idet, sen så somnade vi, haha kommer inte ihåg vad vi gjorde :p
men men, vaknade vid elva så följde jag med Stina och Moa hem för att hämta min mobil som jag glömde där och hämta fysik boken som jag ska plugga nu, ska plugga G, VG och MVG idag stenhårt så jag slipper plugga i morron.
Och senare ikväll vid fyra ska jag äta på Kina för att Fira Theresa som fyllde 14 igår =)

jaaao  får se om jag blogga ngt mer idag, kanske ska med Elida en sväng och sola, eller hon ska sola inte jag men hon vill inte gå själv typ. Men men, vi får se puss puss =)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0