MOPPE

tjena tjena,

helt okejj skoldag idag, bättre blev den när pappa kom och hämtade mej och Th s drog vi till connys så pappa skrev på papper och det så jag drar dit i morron efter skolan och börjar med kurserna. Efter det så drog vi vidare till powerbike men jag hitta ingen moppe som jag ville ha så vi drog till wheels corner eller vad det heter och där stog cataratas (som moppen ska heta, haha) såååå snygg, blå precis som jag ville, och det är en väldigt speciell blå på moppe, antingen älskar man den eller så hatar man den, för mej är den himmelriket!
Kom hem nyss och ska snart iväg och dansa, sen när jag kommer hem kanske jag bloggar lite, vi får se.

men vi ses =)


inte min moppe på bilden, men det är så den kommer se ut :D

Kommentarer
Postat av: manda

fett snygg! :D

2009-05-04 @ 22:12:20
URL: http://ahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0