Sjuk -.-

hej blogen,
sitter hemma men borde egentligen vara i skolan och ha hk, dom ska tydligen göra wook eller vad det heter, fett fuskigt!
Jao, varför sitter jag hemma dåra? Jo, jar har RIKTIGT ont i magen, kan knappt resa mej. Det var värre under natten då jag inte ens kunde sova, Alice är hemma med mej så jag får inte så tråkigt i alla fall, hon är bäst!
Hon märker när man är sjuk så då hjälper hon en att hämta saker man vill ha och hon ber inte själv mkt om hjälp, det enda hon bad mej om var att sätta på duschkranen. Så söt!
Men det som är ännu mer dåligt med det här är att jag kan inte gå till connys idag, och jag som måste få det dära körkortet klart så fort som möjligt, har verkligen jätte mkt nu under maj, det är moppen, dansen & skolan.

nej nu orkar jag inte skriva mer, men vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0