Produktions bilder

tjeena,

har visat upp den dära sucker produktionen för alla sexor typ och några E klasser, sen en till föreställning för C enheten och MR. Första föreställningen var jag inte alls peppad för publiken var SÄMST! seriöst, men andra gick skitbra.
Men men, nu är det över, den teatern vi har jobbat med i typ ett år är slut, fett synd.

Efter skolan drog jag och Amanda och solade, solade stående, aldrig mer säger jag bara. att ligga ner är mycket skönare och mer avslappnande!
Men men, nu ska jag ladda upp några produktionsbilder och filmen på när vi rappade kanske kommer nån gång ;)



skolbussen typ =)


matsalen =)


TRE VÄRLDENS BÄSTA TÖNTAR!


jag och th, eller Elin & Pattis =)


hahahha när vi förvandlades till töntar ;)


DEN SKÖÖÖÖNASTE! JAG DOOOOG AV GARV!!!


8c be gruppen typ. :D


Rebecka, Th, Jag och Sofia i närbild :p,

peace. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0