091004

heeeeej

itne så bra bloggning här nu.. men jag är heeeelt snurrig så om jag skriver lite fel så förstår ni varför snart. Meen vi börja dagen igår så drog jag, th, moa, stina, vicki, ludde och rasmus in till väsby och bowlade. D var sjuuukt kuul jag lovar, fattar itne att vi altdi har så kuuul. Så vi bowla från typ halv sju till halv nio. Sen drog vi hem till th och då hade hennes familj typ dukat upp ett bord med grönsaker, dipp, ljus, choklad och sånt och så var dom borta så d var riktigt mysigt! Vi satte och direkt och pratade om allt och inget och framförallt GARVADE! hahahahahahah jag vet itne allt vad vi garvade åt! Sen gjorde vi cupcakes, d var inte så kul att äta dom, d roliga var ju att glasyerarbalblabla dom..sen drog vi uppp till th's rum och så var vi vakna hela natten och pratade, dansade till MJ, stina lärde os Beat it dansen hahahaha, och så pratade vi, skrattade, kollade på 17 again. och jaa,hade allmänt kul hela natten. Så runt sex blev vi bara FÖR trötta och eftersom ludde och rasmus inte ville hålla tyst så alla andra kunde sova så drog jag och amanda hem till mej och sov typ två timmar sen drog vi till kyrkan och träffa alla igen.. såå här sitter jag heeelt drogad..  mår illa, är yr, fått FÖÖÖR lite sömn, så kännmer man sej helt svag... heheheh, aaaa men sen så fåt ni NÅGRA BILDBOOOOMBER, haha nee men vi tog FEEETT många bilder så dom kommer snart, ska abra ladda min kamera.

Nu ska jag se 17 again med mamma och brorsan sen så ska jag plugga matte med th. seeeya =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0