091013

tjuuue =)

dagen började ju INTE bra, vaknade av att amanda smsar mej klockan sju att d är snö ute, jag ba SAAAY WHAAAT?!?!?!?!?!?! sprang upp och tittade... d snöade, ringde th och väckte henne och hon vart lika chockad/ledsen/självmordbenägen.... haha, aa drog till skolan hade alla tråkiga lektioner.. hade ett stort svåååårt prov i hk.. chansade på allt men d är säkert att jag fick G i alla fall så vi får se hur d går... jaja. Oooooch seeeeeen såååå drog jag och th hem till mej, käka lite och så. satte på oss mjukisar och d man dansar i, drog till kyrkan och va där med ludde och dennis lite innan, sen klockan se x började vi dansa och jag måste bara säga GMKEJGNAJBNGJALSMLFÖALSIGPÖAWEGMOPAÖDMKGÖMALSFÖMS,OPNGKAMGLÖAS
VI ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRYMMAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!
vi har vääääärsta grand finaaaale i slutet av dansen, och vi hann göra klart hela, spelade in lite. Så nu måste vi bara finslipa lite sen kanske vi ska hälpa andra gruppen för dom har inte kommit riktigt lika långt sen börjar vi på michael jackson dansen sen blire intro dansen för nyår, jag längtaaar feeettt mkt! d är sjuuukt!
Så spelade mamma in dhw åt oss så när vi kom hem titta vi på d och nu så dör jag av trötthet, ska bara ta och duscha av all svett hehehehe, sen så ska jag SOVA. Har sovmogon till tio i tio, niiicie =) inge biologi prov heller som egentligen var inplanerat, så chill, inga mer prov den här veckan! love it!

Efter skolan i morrn kanske jag drar till amanda eller så kmr hon hit, så jagvene med bloggning i morron men ni får lite bilder från idag som någon tog :)


dennis som leker cool. hahaa ne duktigt.


ludde som leker cool.. haha ne driver. fick vääärsta chocken först jag
ba HÄNGER DOM I TAKET? när jag såg bilderna, hehe. och nu kommer ludde
bli jätte arg om han ser att jag har lagt upp bilden.. hopppas han inte läsaer =)


och så själklart en bild på ma homie th =)


y mi otra amiga niciii :D haha

nu ska jag NJUTA och titta på dansen, vi spelade ju in hela på min kamera, en blire  duschen och sängen HÖÖRS I MORGON :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0