bilder, sen GODNATT!

Sådära, va hos th ett tag men blev FÖR trött.
Ska bara skriva lite sen ska jag gå och lägga mej,har bestämt mej för att inte vara sur. Men.. äsch jag vet inte.
Ni får lite bilder från idag bara sen ska jag sova =)


jag idag... sliiiiiiiiiiiten haha


jag och amanda =)




amanda, jag, th


ludde och dennis


och ludde haha.

Godnatt nu, vi hörs i morrn. ska antagligen till stan och hämta ut biljetter för MJ! :D Ska ju se den på bio på onsdag med några stycken. Längtar! Sen kanske det blir fame oxå på söndag eller måndag.. om mina föräldrar betalar dåra =)


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Hoppas du får en underbar helg:) , några härliga planer eller skall du bara ta det lugnt?

2009-10-24 @ 12:16:50
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0