chill lördag

hejjsan..

har vart vaken ett tag nu med amanda, har bara drygat och chillat nivet. Blir inge kräftor ikväll för pappa var tvungen att gö nåt med  jobbet så det blir ngn annan kväll =)
och ahhaha, igår när vi gick från donken några stycken så hade jag köpt en cola som jag skulle kasta på Rasmus som gick med sina kryckor, så jag lyfter upp hela muggen över mej ni vet när man ska kasta man tar sats, så ALL COLA häller jag ut över hela mej, rasmus dooooog av garv, jag skrek och sprang, hahahaha så jag hade cola över håret, i kläderna och överallt! haha, nää men så jag ska nog stanna hära med amanda ska hjälpa henne städa hennes rum för d är KAOS. Sen får vi se vad vi hittar på =) sees<3


saknar sommaren såååå mkt! inge plugg, inga tidiga mornar, inga
äckliga lärare som ringer hem 24/7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0