chilldag

känner att jag håller på att bli sjuk! Precis såhär till höstlovet och allt!, vill inte va sjuk =(
men jag ska i alla fall bara chilla idag som sagt.
Sen så ska kanske amanda komma hit så tittar vi på blog awards, fast det sänds bara i en halvtimme fett synd haha. Men jag håller på att ladda ner Center Stage oxå, Cissi sa att den filmen va jätte bra och så är ju Columbus Short med i den filmen så... den kan ju INTE VA dålig, så äre en dans film oxå som gör hela grejjen bättre =)
jaja, vi hööööreeees ;)<3


Kommentarer
Postat av: cissi

Visst är filmen bra? :O

men jag tog fel på två filmer och det var inte den filmen han var med i... :$ hahaha

2009-10-25 @ 19:31:50
URL: http://bjjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0