dance it

tjena tjena, sitter hära och pluggar biologi, fick svaren och frågorna till G. Men jag vill ha mer än G och då måste man typ läsa hela kapitlet och memorera allt för man vet inte vilka frågor man får. Helt sick, men d löser sej. Ska plugga lite till sen ska jag duscha en snabbis och efter det blire bussen upp till dansen. så jag får skynda skynda skynda. får plugga på bussen oxå då fast det är faktiskt där jag pluggar bäst! funderar på om man ska ta en busstur varje gång man ska plugga så allt fastnar. haha, jajaja. vi hörs om jag skriver ngt innan jag drar, annars så hörs vi innan jag ska soova :)


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Vad tycker du om H&M´s kollektion jag skrev om idag? Äru också "kär" i någon utav plaggen?

2009-10-20 @ 16:42:46
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0