plugga plugga plugga plugga -.-

har precis kommit från skolan nu. Va lite konstigt att dra dit när alla andra va påväg därifrån. Fast provet gick jätte bra, hoppas på MVG men jag vet att läraren vi har i biologi är lite... konstig om jag ska formulera mej på ett snällt sätt, haha. Så jag tror att jag får VG även fast jag vet att jag är värd MVG ;)
i alla fall sitter jag hära nu och bara chillar. Men ska börja plugga snart. Sånt som måste göras.. =(
jaja vi hörs.
haha satt och gjorde mej till en svennefjortis på picnik.


haha. misslyckad färgning, fula ögon, misslyckad sminkning + bajs
i ansiktet =)


orginalet, kanske ska byta image? haha


Kommentarer
Postat av: ina

haha? dissar du svenska tjejer eller?

2009-10-21 @ 19:12:26
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: amanda

sa hon att hon dissar svenska tjejer eller? ;s

laaack vem är duu idjuuut?

2009-10-21 @ 20:09:56
URL: http://mmandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0