hemma nu

åååh, d va så galet kuul idag!

drog först till donken med Th, Cissi och Nici och Moa, goott, sen drog vi till hope och chillade och träffa alla, d var lite segt i början men efter ett tag kom vi i gång. Satt och chillade, snackade, lyssnade på musik, flummade, och jaa ni vet. Och sen så bad vi dem sätta på michael jackson.. WOOOHOOOOO! Vilket flipp man fick asså, alla bilda ringen och jag gick in och ÄGDE.. haha neej men vi alla dansade fett mkt till mj och sen massa andra danslåtar, de va grymt kul så min hals va helt slutefter man hade skrikit till låtarna och dansat järnet! jaja, nu får ni lite bilder som togs =)


nici och th på donken =)


cissi och moa :D


en massa pers :)


hahahah,


jag och amandahehheeh


dom två asså... hahaha

jag och maandii


th och nici hahaha


otra vez


haha den dära sms grejjen spårade väll ut kanske? lite internt.. :p


cp asså, hahaha

jaja, vi ses.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0