091008

tjena tjena..

va i skolan idag hade kemi prov.. fick väll helt ok får nog VG i alla fall =)
I morrn har vi engelska prov, har pluggat fett mkt nu. I alla fall så var jag hos tandläkaren idag hade 4 HÅÅÅL. HAHAHAHHAHA typiskt mej, ni vill inte veta hur många hål jag har haft, från och med nu ska jag bli MYCKET noggrannare med tandborstningn. även fast jag lixom borstar tänderna och d. men aja hahaha, så ska dit i morrn och laga lite efter skolan, sen ska jag dit den 4 november oxå för att laga. chill att jag missar skolan i alla fall. Eller i morrn äre direkt efter skolan så jag missar inget -.-
aa efter d åkte jag och mamma runt i märsta och gjorde lite saker.. handlade, va på hennes jobb och hämta saker, skjutsa alice på hennes dans och sånt så jag kom inte hem förrens vid sex haha. Då satte jag mej vid datan en snabbis, åt och drog till th, fick hjälp med engelskan och kom hem för en halvtimme sen eller nåt och nu pluggar jag jääärnet, jag SKA ha VG på det här provet, har inte fått G på ett enda prov den här terminen så de vore ju synd haha :p
 ja ja ja.. måste plugga vidare sen ska jag duscha sen ska jag SOOOOVA.


kan inte lägga in bilder så ni får en video från i tisdags på dansen, haha
lärde mej att hoppa och göra masken då, eller aa d var andra försöket så
kunde inte riktigt hoppa då, men jaja. loove ya =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0