film igen

hejjsan.

ska snart titta på film med brorsan, blir säkert centre stage den är ju så sjuuukt bra!
Och Cissi smsade mej att Stomp the yard kommer ut med en tvåa nästa år!! Då ska vi se den på bio helt klart!
åååh kan d bli bättre, har hört att step up kommer ut med en trea kanske oxå, så ska jag gå på BOunce sista föreställning oxå.. nästa år då. längtar till 2010!
i alla fall i morrn vet jag inte alls vad jag ska göra, så har redan laddat ner lite filmer jag ska se i morrn. 8 mile & you got served. 8 mile är den dära filmen med eminem, och jag ÄLSKAR eminem. Och you got served är en dansfilm med en massa b-boys haha ;)
så jaa, men vi hörs i morrn, nu ska jag se på film med brorsan.


me right now ;)  LATER

Kommentarer
Postat av: cissi

you got served verkade inge bra tycker jag..

men du om step up kommer ut med en tre på bio borde vi lätt se den med på bio tillsammans! IM IIIIIN!! haha :P

2009-10-26 @ 22:33:30
URL: http://bjjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0