hehe, talar ut lite om min kärlek till dans.. heheheh

sådärja, kom hem till amanda typ tjugo isex.
har i alla fall börjat på introdansen nu, den kommer bli sjuuuuuukt crazy. sen äre typ bara 4, 5 stycken som ska dansa den. Typ jag, niclas, vicki, amanda och så en till.. fast det kanske bara blir vi 4. jaja det kommer bli såååå gryyymt bra. gaaa är så taggad, och ännu mera taggad på michael jackson dansen, vi ska ju dansa till  balck or white. Så det är massor som kommer vara med på den dansen, både svarta, vita och sånna som jag haha, den dansen kommer bli såååå... Cooooool. Längtar till när vi står på scen och dansar, har gjort det ända sen jag var liten och man känner sej fett hemma. Dom sekundrarna innan man ställer sej på scen och är nervös så man bara vill riva ut magen och tarmarna och allt, och sen när man dansar, man tänker inte på någonting man bara gör som kroppen säger att man ska göra, sen efter när man har dansat man känner så bra, glad, och bäst. Och nu när jag är med i 3 danser. Är sååå glad för hope, där jag får göra det jag lever för! Vart hade jag annars dansat, kulturskolan? NOWAY!
Här är ett klipp från senaste cafékvällen vi hade, TROR att det är det igen nu på fredag, men jag är inte helt säker. det kanske var nästa? jaja, KOM DÅ I ALLA FALL =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0