jag blir galen snart.

känner att jag vill skriva allt, allt allt allt allt ALLT
jag vill bara ta några personer trycka upp dom mot väggen och skrika på dem, slå dem.. berätta för dom VARFÖR JAG DANSAR. Dom tror jag dansar för att några randompersoner gillar att titta på när andra dansar, seriöst? Dom tror jag dansar för andra personer.. den enda jag dansar för är mej själv, det är för att jag älskar att dansa för att JAG vill dansa för att JAG vill utvecklas för att det är MIN MIN MIN MIN PASSION!
Jag vill bara säga hejdå till alla dansare jag dansar med just nu, köpa den dära hålan dra dit och dansa när jag vill. Men först ska vi nog reda upp det här. vi får se vad som händer sen.. aa ni kanske inte fattar. Inte meningen heller. Nu ska jag hem till Th och titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0