skitsnack..

Jag kom på något jag kan skriva om, kanske inte sådära jätte kul men det är ngt jag har tänkt på ganska länge nu för tiden. Och det är skitsnack.
Eller mer hur falska alla egentligen är, eller inte alla, men dom flesa. Ganska många jag känner faktiskt. okej vanligt vis brukar jag inte gilla att skriva sånna hära seriösa grejjer i bloggen, för jag vet inte vilka som läser. Men nu gör jag det.
Jag  HATAR folk säger typ, åhnej jag hatar den personen, hon är så jobbig så konstig, hon är så falsk och lalala Och sen så är med den personen ändå. Asså vem är det som är falsk egentligen då?
Vanligtvis gillar jag inte att snacka skit, försöker att undvika det så mycket som möjligt, men klart man faller för det någon gång lixom. Men jag är väldigt noga med att inta snacka skit om mina vänner och dom som jag hänger med. Finns det något jag vill att de ska ändra på eller något jag tycker är jobbigt med dom så tar jag upp det med dom och ingen annan. Det är därför jag har jätte problem med folk som pratar med mej och säger hur störig och tråkig, och äcklig en person är, och nästa sekund så ser man sin kompis gå till den den har snackat skit om, och säger typ - HEEEEEJ ÄLSLIING! och hela tiden på sms typ jag älskar dej lalala.
Ja, nu har jag skrivit av mej lite som jag har tänkt på länge.... så om ni vill snacka skit om någon av era kompisar gör det inte till mej. För hur ska jag kunna lita på den personen då att den inte går och snackar skit om mej till sina andra kompisar? tänk på det.


jag och världens bästa vän! :)<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Håller med dej..

i love you :D<3

2009-10-18 @ 10:37:00
URL: http://mmandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0