tell me i'm not on my own, tell me i won't be alone, tell me what i'm feelins isn't some mistakes

tjaaaaa...

äntligen skriver jag lite.. haha, nee men vi sluta klockan tolv idag så jag och th drog hem och sov till klockan tre då vi börja leta prao och jag blir G A L E N! på sveriges affärer, alla säger nej. Såå vi har ringt runt till seriöst HEL kista och till lite på arlanda men ickee. Så vi vet fortfarande itne vart vi ska praoa andra första veckan, andra veckan blir ju på valvet.
Sen drog jag hem till Amanda och chillade som vanligt, vi hade kul. Och nu är jag här hemma..
Borde egentligen plugga engelska men jag vet inte vad läxan var.. Och snart har vi ju kemi prov i veckan, hatar kemi. 

I morgon är planerna ju att gå till skolan såklart. Efter det måste jag hem och städa, duscha och platta håret. Är sugen på att ha rakt nu så aa, sen ska jag städa mitt rum oxå. Och sen så äre café kväll på hope, så kanske vi skulle tidigare för att gå på donken med några om dom fortfarande ska med =)
ye ye ye, ska hoppa in i duschen nu, ta ngt att äta sen tror jag att jag ska sova tidigt för en gångs skull!

Vi hörs.


haha kan inte låta bli att ladda upp den hära supervackra bilden på
amanda, och en glimt av facebook nörden himself =)

rubrik: David archuleta - you can

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0