090925

hejjsan..

stanna hemma från skolan idag.. skööönt!
Kom på oxå att jag har spanska böckerna i skolan och vi har prov på måndag så th ska ta med mina spanska böcker hem så får jag plugga i morron och på söndag. På söndag kväll så ska vi på ngn teater med klassen..
Så eftersom vi är med skolan på helgen får vi sluta typ efter lunch på torsdag så det är chill :)
aa men känner att jag håller på att bli frisk så ikväll blire hope som vanligt och efter det blire nog filmkväll hemma hos oss. Så det kommer säkert vara massor hära så ska vi titta på slumdog millionaire :D
Och jaa, har inte haft några bilder den senaste veckan men det är för att min kamera sladd är hemma hos amanda, får tillbaka den ikväll såå :)
nuu så ska jag göra en stor god frukost, sen ska jag storstäda mitt rum.. det ser inte bra ut=)





ser helt sick ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0