Automatic




hahahhaa, måste garva liiite... såg den hära för några dagar sen fattar itne att jag lägger in den på min blogg nu, lyssnade ju feeeett mkt på tokio hotel typ, sexan och sjuan. Jag var helt såld på dom. Sen tröttnade man på alla deras låtar och förs nu kommer dom med ett nytt album.. låten är ganska bra, men.. jag vene. Känns lite konstigt efter alla deras andra låtar som sitter i bakhuvet man kan alla texter och allt.. lite wierd.
Äsch vad sitter jag och säger? Tokio hotel är fett bra!  bara att jag inte längre lyssnar på dom. Lyssnar hellre på hip hop, RnB. aja, undrar om jag kommer falla för dom igen när hela nya albumet kommer ut....tror inte det.
Men måste säga att Tom är FEEEETT SNYYYGG! Om det ändå fanns några killar i Märsta som såg ut som han.... hahahaha

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag håller med om att Tom är SNYGG ! ;)

<33

2009-09-05 @ 16:34:25
URL: http://sttina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0