dags för plugg nu

älskar låten i inlägget nedanför.

hittils har jag bara slappat hemma.
har chattat med amanda och ludde och elida, smsat med rasmus, pratade lite med th som kom förbi... smsat lite med Stina.. så jag känner mej lite socialt handikappad idag, haha.
Fast det har varit skönt att bara vara hemma och vila. Idag är ju 090909, så igår bestämde vi att vi skulle skrika klckan nio, Th och Stina sprang runt över hela skolan, Rasmsu fick skäll, för amanda hände inget, ludde blev utkastad från lektionen om jag fattade rätt, medans jag låg och sov. haha.
aah, men har fortfarande inte pluggat. Ska göra det nu, ska bara ladda ner lite mer låtar till ipoden sen så ska jag börja och göra klart på det dära arbetet! hatar plugg, jag menar, vi går ju i skolan för att vi ska lära oss saker där. Livet utanför skolan borde vara frivilligt till max så man kan göra annat, dom tror seriöst att allt handlar om skolan. Mina drömmar handlar om så mkt mer än skolan.


taget för nästan exakt ett år sen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Va, men Amanda sa att hon inte skrek för att hon glömde ;S Ja skrek, fast vi slutade precis lektionen så de hände inget :P

2009-09-09 @ 16:45:18
URL: http://emwaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0