godnatt

dagens grey's var ju sjuukt bra.. gaaaah älskar den serien verkligen! Och så nästa onsdag börjar Desperate Housewives, åååååh livet känns bra härligt hahaha. I morrn ska jag va med maaandiiii, känns som d var länge sen vi va.. hehehe. nää men på helgerna är vi ju non stop så haha. i allaaa faaall... såå fick jag MVG på so provet, niiice =) Och i morrn får vi kanske veta spanska provet ;)
Och sen på fredag så ska jag nog chilla lite efter skolan.. sen blire upp till hope men innan d så drar jag, nici, th, cissi och moa, kanske alice om hon ska med till donken och käkar där sen drar vi till hope som säkert kommer bli kul =) Lördag, så är jag med jorden bästa personer, ni vet. the crew. hahaha nej men då ska jag, vicki, amanda, th, ludde och rasmus va. eftersom th fyller år på söndagen lilla 14 åringen blir 15 =)
jaja, vi hörs i mooorrn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0