sämst bloggning

tjaa,

har inte alls varit bra bloggning i helgen men jag bryr mej inte så mkt ;p
haha, glömde wberätta en grejj sist jag blogga, men när jag hämtade amanda hemma hos Rasmus i lördags på kvällen så kom jag med moppen så först så "bråka" jag med rasmus och ludde dära sådär typ, aa vi har pizza och läsk och allt ni får inte komma sådära, haha så skulle jag åka ifrån dom ni vet sådära bitchigt typ. så starta inte moppen, hahahah. feett kul så vi stog dära fett länge men den startade inte, sen fick vi i gång den, så jag och amanda drog så åkte vi på gräset och det var typ dagg ute så vi ramla med moppen hahahaha, fast jag ställde mej upp direkt så det hände inget, men amanda har aldrig ramlat med moppen så hon gled typ fett långt hahaha, så vi DOOOG av garv hahahaahah, aa.
I alla fall hemma hos amanda titta vi på film och sånt typ, chilla bara. Sen så övade vi på lite danssteg oxå, ska övas mer på tisdag =)
jaja, ska duscha nu vi hörs innan jag lägger mej =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHA, bästa när vi ramlade!

2009-09-13 @ 22:29:33
URL: http://mmandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0