090917

ni vill inte veta vad som hände mej idag!

JAG OCH TH VAR TVUNGNA ATT RULLA MOPPEN HELA VÄGEN HEM!!!!!!!!!!!

vi va på skolan skulle ner till connys för th skulle fråga massa saker om sitt körkortsgrejjs. Så startar inte moppen! Så Johan och Jesper stanna kvar och försökte hjälpa oss men nej, det funka inte. Så vi fick damp, skrek, la oss på marken, grät.. nästan haha. Så vi rulla ner den till connys men han Per var inte där så vi fick ingen hjälp. Japp, så det var bara att rulla den hem... och nu efter en timme att vi slutat är vi hemma.

jag återkommer när jag har lugnat ner mej, roa er med att titta på bilderna så länge, kan säga att jag leed.


th rullar moppen.


och så jag.. haha


jag igen.


th, jaa... snart kommer amanda.

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej gumman, blogawards 2009 börjar närma sig och självklart vill jag dit. Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på mig i kategorin Årets Blogg. Kolla in min blogg för länken dit.

Som tack lottar jag ut ett present kort på Gina Tricot bland alla som har röstat och självklart ställer jag upp med att rösta på er i olika tävlingar om det skulle behövas. Ha en bra dag och tack på förhand. Kram Minnie

2009-09-17 @ 19:38:44
URL: http://www.minnies.se
Postat av: anna

hade inte du en blå moppe??:O

2009-09-18 @ 00:24:50
Postat av: Jennifer

Sv: Jo men jag har två kan man säga, den röda är min syrras som hon inte använder=)

2009-09-19 @ 12:10:35
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0