100411

hejhej :)

vaknade idag vid två så drog jag till brunos och mötte amanda för hon skulle sola, efter d drog vi till kyrkan så har vi varit där ett tag. Kom hem vid halv åtta så fick jag vääärsta huvudvärken så vi gick och la oss. Nu åkte hon hem, så nu är man hemma själv med bröderna, i morrn kommer mamma och pappa hem igen, slut på ff igen då:(
jaja, har saknat dom. Meeeeen, i morrn äre skola, asså... nej. nej. nej.
jag är ändå lycklig för d är 6 veckor för min klass som man verkligen går i skolan och har prov eftersom vi har poduktionsveckor, men sen har jag 2 år kvar i skolan kan man säga, jag går ju lixom hemma i ett år nu. åååh, sen börjar livet! jag kan inte sluta längta! men i alla fall, Nu i morrn äre måndag och en ny vecka börjar, har ändå ganska många höjdounkter på veckan lixom, dans, dhw, ga, husis, hope. Det är härligt mitt liv, jag älskar mitt liv!
Nu så ska jag sätta på en film och förhoppningsvis somna till den, vill helst se remember me men den finns inte att ladda ner än :( men jajajajaja, först ska jag läsa lite. Men aa vi hörs i morrn efter skolan! :)


miss old times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0