100414

tjeenaaaa

okej jag måste bara säga en sak, NJUT av vädret i morrn d ska vara 13 +, på fredag ska d enligt väderkanalen SNÖA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och sen skare vara dåligt väder hela helgen....

i alla fall, va i skolan idag, helt okej, hade drama hela eftermiddan så vi kom en bit på produktionen men asså... aa, whatever.
eehm, sen drog jag hem hoppa in i duschen så kom amanda hem till mej,stack till th så kom ludde, rasmus och isak, så vi har väll mest chillat, titta på greys och nu kom jag hem. och jag lovade att ta kort idag, tog ett så d är ingen idé att ladda upp haha, aya. vi ses :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0