100430

tjaaa är hemma nu ;)

vet att jag slutade klockan tolv men stanna kvar en stund, jag och th tog nicis moppe och letade lite efter en sandlåda så vi hitta en, så kom dina och sandra och hjälpte oss bära ner den till gymnasiet så ställde vi den på kulturum haha, så kul att vi ska ha baxad rekvisita, fast d gör inget vi ska ändå lämna tillbax den sen.. kanske ;)
haha, sen satt vi där en stund i logen och bara snacka och vänta på skjuts, nu sitter vi här och th är utelåst ;) ni får lite bilder nu så hörs vi sen byebyeeeee


haha th och dina och sandlådan ;)


haha javier och juan, fast där va sminket helt utsuddat eftersom vi
hade svettast så mkt, d va feeett varm! :o


haha så kul, när jag vänder mej sådär ser det ut som jag har adamsäpple nästna

Kommentarer
Postat av: Justin

tack du med! :D

2010-04-30 @ 15:47:36
URL: http://lildozeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0