duschat!

hejhej :)

efter att jag skrev inlägget kom elida, samira, niclas, ludde och noah hit så åt elida lagade mat, kyckling blev d så d va våran påskmat hahah, så fattigt. men aa så kom vi på några ord på ett eget språk. hahahah såå bäääst :D
sen drog dom, dom skulle typ till sigtuna eller något så drog th och amanda hem till sej, hoppade in i duschen och nu känner jag mej frääsch igen, ni skulle bara veta hur äcklig och snuskig man kände sig!
Tror jag ska platta håret nu och sen får vi se om vännerna kommer hit ikväll igen, annars blir d väll bara mys med bröderna eller någonting. och juste! jag har glömt en sak... men skriver d sen.
byebye :)


den här bilden är tagen för ganska exakt ett år sen, då kunde man ha
sommarskor! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0