för uttråkad för att blogga

mitt liv idag har varit framför datorn och ändå har jag inte bloggat, har bara inte haft något att skriva om haha, men mamma, pappa och alice kom i alal fall hem idag, har varit hemma själv fram till dess, elelr dennis och ludde va här en stund. men jajajaj, har chillat heeeeela dan. gaah d har varit ganska skönt men är inte van att sitta hemma och loda och inte ha någon att prata med, speciellt inte att vara hemma själv för har ju ganska stor familj.
Men d har varit skönt men klart att jag blev uttråkad efter ett tag, skulle göra något med vännerna men nu blev d inte så :( så jag ska sitta hemma hela kvällen ändå, själv. Kanske att jag ser film med Dennis eller så kommer jag prata i tele eller nåt... vi får se helt enkelt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0