godnatt

hejjsan

jag vet att jag har bloggat fett sämst nu under flera dagar, skittråkiga inlägg och nästan inga bilder, men jag kan inte lova att det blir bättre på ett tag nu i alla fall :p hahah
men efter skolan så drog jag hem till th,  sen tog vi, stina och nici bussen upp till eurostop och köpte frukt och choklad så satte vi oss i kyrkan och åt allt d, ååh d va fett gott, sen va vi runt där och sen börja vi dansa vid sex, asså ååh. jag älskar verkligen att dansa, finns ingenting som är så underbart som det, har sagt det flera gånger men när jag dansar så glömmer jag bort allt annat, alla problem och sånt finns inte när man dansar. och det är den bästa känslan! åååh, drog i alla fall hem sen och titta på dhw fast d va lite småtråkigt hade redan sett det avsnittet.
men ayayayayaya, i morrn äre SKITTRÅKIG skoldag, bara massa no, har typ drama, so, resten är no och matte;(
men jaja, ska komma i tid i morrn så jag ska sova nu!

om jag har en bra dag i morrn och d är fint väder lovar jag att bjuda på bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0