00:04 - panama tid

Har bara segat hela kvällen, tittade på freaky friday, åt hambugare, titta på dhw och sen grey's. Så aa, har bara chillat, i morrn följer jag nog med mamma och pappa till metromall och köper datorerna, yeei i'm sooo happy, fast jag saknar min bebeeeee där hemma (min stationära), den är bäst! Men men,när jag kommer hem kommer jag ha både den här vi ska köpa i morrn och min andra bebis så d är ju nice, eller jag hoppas i alla fall att jag får ha min andra stationära. Ah men ska försöka skaffa en vit data, d är chill.
Börjar bli trött nu så ska snart sova men kommer säkert va uppe ett bra tag till, som vanligt. Och jagtycker d har gått så sjuuukt stört fort, nyss va jag i steninge varje kväll med mina vänner och trodde aldrig att dagen då jag skulle flytta skulle komma, jag tänkte heller aldrig på skolan,att den skulle börja. Så d känns jääätte overkligt att skolan redan ska börja snart. Jaja, ska nog njuta av dom sista sommarlovsdagarna, även fast d kommer vara som ett sommarlov för mej hela året, eftersom d är som sommar (fast d är vinter här i panama just nu ;p) och jag kan lägga upp skoltiderna lite hur jag vill.
Men näpaaa, nu blev d för mkt babbel hära så jag skriver i morrn. SEEYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0