b vitamin

ah men eftersom jag har blivit största hårfreaket nu på senaste tiden så kommer d bli väldigt mkt om hår, allt jag tänker på är hår hår hår, hårpodukter, vad jag ska göra för att styla håret, få d växa fort, få d vara fräscht. men bara lockigt hår. Och inte färga för d vet ni alla hur sämst jag är på haha, nää men vad skulle jag säga nu, ah men precis!
haha nej, men jag ska leta efter en affär som säljer b-vitaminer, tror d va b12, fast d kanske inte spelar någon roll? ah men d får i alla fall håret att växa fort. Då kommer jag ha skitlångt och sen när jag gör brazilian blowout kommer d bli fett långt, fint och fräsht! läntar, men aa mer om håret någon annan gång. Men varför skrev jag d här? abey jag är fortfarande cp, från och med i morgon ska jag bli normal igen. Okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0