hårplaner (som ni säkert hört tusen gånger nu haha)

Tittat bilderna nedanför? Visst hare växt liiiite i alla fall. Saknar att ha rakt hår varje dag, fast å andra sidan äre fett mycket bättre att jag hare lockigt här, så det får bli friskt. Jag hade ju typ dödat hela mitt hår. Snart ska Elida ta lite slitna toppar, ska låta håret växa nu i ett halvår, ska sköta det fett bra! Och en gång i månaden platta och ta dom små små vita topparna ni vet, men sen i sommar (vinter för er) så ska jag till en frisör och göra en ordentlig klippning och få bort ALLT slitet, för nu sist varje så mycket slitet och föratt håret inte skulle bli så kort tog hon inte allt slitet. Och sen efter d så fortsätter jag att inte platta, bara en gång i månaden. Och sen innan jag gör Brazilian Blowout ska jag göra ordentlig klippning igen. För sen ska jag aldrig mer döda håret som jag gjort dom senaste tre år, tänk er. Jag har plattat håret i stort sett varje dag sen sjuan. Inte bra, inte bra alls


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 @ 06:11:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0