I remember - Sista natten



Jag minns speciellt dagen innan jag åkte till Panama, eller aa natten innan, när vi dygnade. Jag, Th, Amanda, Stina, Moa, Isak, Rajje, Simon och Pontus, d va så mysigt oc bara sån härlig stämning typ, vi va ju först i steninge som vanligt och badade och satt vid elden, minns då speciellt hur mycket jag njöt, visste ju att d va sista gången jag skulle vara där på ett år, asså på något sätt. Jag älskar stället, bilden här uppe där jag har skrivit minnen på är en av alla gånger vi har tänt brasan och bara suttit runt den, värmt oss och snackat. Det bästa som finns. Sen drog vi hem till Amanda och tittade på film, och bara satt uppe och snackade, Pontus grillade korv åt oss oxå, hahah. ååh, Det var bara så mysigt. Men jag är ändå inte så ledsen typ, för jag vet att vi ska ha måååånga fler kvällar på Steninge nästa sommar, jag svär vi ska. 
Kan bjuda på en video från den natten, på videon va klockan typ sex på morgonen så alla va slitna, äckliga, trötta och sega, Vi drog ut för att bli pigga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0